terug
Hoe kunnen we u helpen?

Als u een verbeterpunt heeft of een suggestie om onze diensten te verbeteren, dan kunt u deze doorgeven via het klanttevredenheidsonderzoek of een e-mail sturen naar info@viasana.nl. Uw e-mail wordt naar de juiste manager doorgestuurd. 

Voor klachten hebben we een speciale klachtenprocedure. Hiervoor kunt u e-mailen naar klachtenfunctionaris@viasana.nl.

Klachtenfunctionaris

ViaSana heeft een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Naast de hulp die hij kan bieden bij het formuleren van uw klacht, informeert hij u over de te volgen procedure en over de voortgang. Met uw instemming kan hij uw dossier inzien en betrokken medewerkers van ViaSana horen. De klachtenfunctionaris bemiddelt tussen klager en aangeklaagde. Hij rapporteert klachten aan de Raad van Bestuur van ViaSana en doet aanbevelingen om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen. In het kader van privacy maakt de klachtenfunctionaris gebruik van beveiligd mailen. Mails worden versleuteld met uw telefoonnummer dat bekend is bij ViaSana.    

Geschillencommissie

Indien u er met de kliniek en de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een beroep doen op de geschillencommissie. De geschillencommissie voldoet aan de erkenningseisen van de overheid. Dit betekent dat u kunt rekenen op een goede procedure en een onpartijdige beslissing. Meer informatie over de geschillencommissie vindt u hier: https://www.zkn.nl/content/52-...

Heeft u bewegings- of pijnklachten? Wij luisteren graag.

Welcome at ViaSana

Our website is regularly visited by people from abroad.
We are currently investigating what kind of visitors these are.
Please answer the question below: